Politika reklamacija

Kupac ima pravo na izjavljivanje Reklamacije Prodavcu i to na e-mail adresu: utocisteposlasticarnica@apc-cza.org u sledećim slučajevima:

  • roba koja nije saobrazna robi koja je poručena
  • roba ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

Kupac je dužan da odmah po preuzimanju pregleda isporučenu robu te da o svim eventualnim nedostacima odmah obavesti kupca na licu mesta ili dobavljača, opiše problem i priloži fotografiju proizvoda. Za ostvarivanje prava na reklamaciju, kupac mora priložiti račun za navedeni proizvod.

APC/CZA Utočište-Refuge je u obavezi da se u roku od 3 dana od prijema reklamacije izjasni, a da prihvaćenu reklamaciju reši u roku od 8 dana. Sve troškove osnovane reklamacije snosi APC/CZA Utočište-Refuge. Troškove proizvoda, dostave i povraćaja iste, za neosnovanu reklamaciju snosi kupac.

Vi ste rekli o nama

★★★★★

Sjajna usluga i kvalitet samih proizvoda. Kanoli preukusni, kao oni iz Palerma o kojima i dalje maštam. Tiramisu je takodje jako kvalitetan. Sve preporuke!

@Milan Berginc
★★★★★

Cannoli prepared with diligence. Crispy, creamy, absolutely top 💯

@ Kirill Evgeniev
★★★★

Jako fini kanoli. Iako, po sastojcima, nije originalni recept, ukus je odličan, punjenje bogato i kolač sveže filovan.

@Milica Savic
★★★★★

Poslastice odlično napravljene i mnogo ukusne. Zaposleni veoma srdačni i uslužni. Topla preporuka za posetu i probanje njihovog asortimana slatkiša.

@Jovica Šutanovac
★★★★

Kanoli su sveži i osoblje je ljubazno. Što se tiče samog ukusa najbolji su sa pistaćima a čokolada i kandirano voće su preterano slatki (potrebna je voda posle). Čajevi su odlični. Uglavnom su par istih ukusa stalno u ponudi. Kanoli su srednje veličine a korica im je fina i hrskava. U šumatovačkoj ima prostor za sedenje, ne dobija se pribor jer se jedu rukama i nema toalet jer je lokal mali.

@Tamara Dražić