Kupac ima pravo na izjavljivanje Reklamacije Prodavcu i to na e-mail adresu: utocisteposlasticarnica@apc-cza.org u sledećim slučajevima:
- roba koja nije saobrazna robi koja je poručena
- roba ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
Kupac je dužan da odmah po preuzimanju pregleda isporučenu robu te da o svim eventualnim nedostacima odmah obavesti kupca na licu mesta ili dobavljača, opiše problem i priloži fotografiju proizvoda. Za ostvarivanje prava na reklamaciju, kupac mora priložiti račun za navedeni proizvod.
APC/CZA Utočište-Refuge je u obavezi da se u roku od 3 dana od prijema reklamacije izjasni, a da prihvaćenu reklamaciju reši u roku od 8 dana. Sve troškove osnovane reklamacije snosi APC/CZA Utočište-Refuge. Troškove proizvoda, dostave i povraćaja iste, za neosnovanu reklamaciju snosi kupac.